Učenci se vedno veselijo eksperimentiranja zato smo se pri tem projektu odločili, da jim ravno to ponudimo v okviru izbirnega predmeta.
Učitelj pripravi nabor različnih poskusov, ki jih učenci lahko pripravijo sami. Poskuse izbiramo na podlagi kemijske varnosti in z vidika zelene kemije. Potrudimo se, da bodo to poskusi, ki bodo ustvarili čim manj odpadkov.
Iz nabora si učenci sami izberejo temo-poskus, ki jo učitelj pripravi. Tekom leta se pri kemiji naučijo vse podrobnosti, kot so: znaki za nevarnost, laboratorijska oprema, prepoznava elementov, spojin, simbolov , kemijske reakcije pri poskusu, urejanje kemijske reakcije … Vse to uporabijo pri oddaji poročila.
Vedno več učencev si želi vizualizacije problema. Nekaterih zgoraj navedenih aktivnosti učenci ne morejo izvesti doma (morajo biti izvedeni pod ustreznimi pogoji), zato je idealno, da jih moderiramo v računalniški problem.
Učence bo potrebno naučiti razumeti in uporabljati program Scratch.