Na podlagi pogovora in ideje o izvedbi fizikalnih meritev pri informatiki sva oblikovala idejo o medpredmetni izvedbi laboratorijskih vaj. S tem bi dijaki pridobili poglobljeno znanje iz fizike, ker morajo sami ugotoviti način merjenja in popravljanja napak. Hkrati pa bi delali tudi na področju informatike, saj bi sami sprogramirali digitalni termometer.
Predpogoj – ni posebnih znanj.
Za izvedbo dijak potrebuje micro:bit, USB kabel in računalnik priključen na splet ali z nameščeno lokalno različico programa za programiranje micro:bitov(lahko je tudi tablični računalnik). V osnovi je cilj, da dijak sestavi termometer in ga po pogovoru o napakah tudi prilagodi, da se ga da kalibrirati s pritiski na gumbe, da izpisuje pravilno temperaturo. Za nadgradnjo lahko termometer predela še za direktni prenos podatkov v računalnik in izris zabeleženih meritev(višji nivo zahtevnosti).
Sam poskus je v šoli uspel na dva načina – tako kot fizikalni poskus z meritvami in pridobljenimi podatki, kakor tudi kot izvajanje drugačnih laboratorijskih vaj. Dijaki so med delom ugotovili, da jim je računalništvo zdaj bližje, imajo manjši odpor do programiranja in imajo oba predmeta raje. Oba učitelja pa sva pridobila nov pogled na povezavo najinih področij dela znotraj STEAM/MINUT.